מרכז ספורט הרכיבה ברמת גן
שיעורי רכיבה על סוסים // רכיבה טיפולית

איך מגיעים למרכז הרכיבה?

הוראות הגעה

אם ברשותכם סמארטפון עם תוכנת מפות (גוגל מפות או Waze), הקלידו "מרכז ספורט הרכיבה ברמת גן" ותקבלו את מיקום החווה על המפה.

מרכז ספורט הרכיבה נמצא בכתובת אחד העם 3, רמת גן.

למגיעים מכיוון תל השומר

1. נוסעים על רחוב אלוף שדה, עולים ימינה על הגשר עד הרמזור ופונים שמאלה לרחוב פרץ ברנשטיין.
  2. נוסעים ישר, עוברים את כפר המכבייה משמאל, ממשיכים ישר בכיכר של הספארי עד צומת T.
  3. פונים שמאלה בצומת לרחוב אחד העם, ממשיכים ישר עד מגרש הכדורסל, שנמצא מצד שמאל. פונים שמאלה ועוד פעם שמאלה לכיוון המחסום המורם (שער האקליפטוס).
  4. ממשיכים ישר עד לסוף השביל.

למגיעים מכיוון צומת מסובים

1. נוסעים על דרך לוד לכיוון מערב, בפנייה הראשונה פונים ימינה לדרך הטייסים.
  2. פונים ימינה לכיוון אצטדיון וינטר.
  3. ממשיכים לאורך כביש השירות, כ-300 מטר.
  4. מצד ימין ניתן לראות מחסום מורם (שער האקליפטוס) – פונים ימינה וממשיכים ישר עד החווה, שנמצאת בסוף השביל.

למגיעים מכיוון דרך השלום לה גווארדייה

1. פונים ימינה לדרך הטייסים.
  2. פונים שמאלה בכיכר הרב פרדס (אחרי תחנת הדלק).
  3. פונים מייד ימינה לרחוב שלם, עד למגרש הכדורסל מצד שמאל.
  4. פונים ימינה ומייד שמאלה דרך המחסום המורם (שער האקליפטוס).
  5. ממשיכים ישר בשביל עד שמגיעים לחווה.

תחבורה ציבורית – קווי אוטובוס

לזמני קווים ומידע נוסף יש לפנות לאתר חברת "דן", לאחר ההגעה יש לעבור את המחסום המורם (שער האקליפטוס) ולהמשיך רגלית בשביל המוביל לחווה, מרחק של כ-800 מטר.

קו 33: רדינג, ש"י עגנון, שכונת כוכב הצפון, דרך נמיר, סמינר הקיבוצים, קניון רמת אביב, שד קקל, שלונסקי, פנחס רוזן, מבצע קדש, קניון איילון, מגדלי ב.ס.ר, בן גוריון, הראה, כפר המכביה, רמת השקמה, איצטדיון וינטר.

קו 55:  קניון איילון, מגדלי ב.ס.ר, זבוטינסקי, ביאליק, כצנלסון, וייצמן, קניון גבעתיים, משמר הירדן, כורזין, רמת חן, רזיאל, רמת השיקמה, אצטדיון וינטר.

קו 67: קניון איילון, מגדלי ב,ס,ר, אבא הלל, צומת עלית, בורסה, קניון ביאליק, ביאליק, כופר הישוב, בן גוריון, שד ירושלים, עוזיאל, נגבה, מרום נוה, בן אליעזר, מכללת רמת גן, הירדן, כפר המכביה, רמת חן, רמת השקמה, אצטדיון וינטר.

קו 135 (מסלול מעגלי): קניון איילון, מגדלי ב,ס,ר, אבא הלל, צומת עלית, בורסה, קניון ביאליק, ביאליק, כופר הישוב, בן גוריון, שד ירושלים, עוזיאל, נגבה, מרום נוה, בן אליעזר, מכללת רמת גן, הירדן, כפר המכביה, רמת חן, רמת השקמה, אצטדיון וינטר.